ok.. men akkurat løssnø blir ikke så mye uansett. og har ikke råd til 6k og oppover akkurat nå. men er peak 71 like myke som de aller billigste? i følge butikken er de MYE bedre enn de til 2k for pakken. Stivere og tåler mye mere fart av en som veier litt. og er en del breiere en billigpakkene, så selv om det ikke er noen typisk allround ski, må den da vel være litt bedre enn de smalere billigere skia. Og skoen er også en klar forbedring fra de billigste pakkene sies det.

Blir jeg lurt eller er det NOE sant i det? Nå shopper jeg snart så hadde vært greit å få klarhet i om det er noe vits i å gå fra 2k pakker til 4k pakker. som sagt mest bakkekjøring, og delvis oppkjørte skogsløyper.

tenkte på 177cm lengde.

Så FINAL QUESTION!!:Menere dere det er NOE bedre ski enn de billigste, vil disse peak 71 og sportmachine 70 støvlene gi noe mere skiglede enn de billigste pakkene i noen få år inntill jeg får råd til noen skikkelige kvalitetsski, eller er head xenon med nordica 45 støvvel like bra? de må gi litt glede i 3-4 år.