Hei!Disse pakkene er så billige at det nesten ikke spiller noen rolle hvor vellykket kjøpet er. Du vil ganske sikkert oppgradere deg selv etterhvert som du får mere smak på kjøring, og da vet du bedre hva du selv vil ha. Vil du ha anbefalte ski på dette forumet vil neppe skipakken komme under 6000,-Skal jeg komme med et fornuftig råd, så måtte det være å spandere tid på å prøve støvler. Dette er i mine øyne det viktigste kjøpet, og er alpha og omega for skigleden. Prøv og prøv. Hvis støvlene kjennes feil, er det bare å prøve neste par, og når du tror du har funnet noe, beholder du støvelen på og fortsetter å prøve på andre benet imens. Du får da noe å sammenligne med. Når du tror du har funnet godparet, så ha begge støvlene på i minst 15 minutter til før du bestemmer deg. Viktig: Ikke kjøp for store støvler. De skal sitte tight, og vil utvide seg ca. en halv str.Bruk alpinsokker, eller tynne ullsokker.Husk at støvlene blir stivere ute i snø enn inne i butikkens 22 grader.Hvis støvlene i skipakken du går for ikke passer deg, er det som regel greit å oppgrader støvlene.Disse rådene får du fra en som ikke har kjøpt støvler på 15 år. Dette fordi jeg dengang fant gullstøvlene og kjøpte tre par. Den siste høyre og venstrestøvel blir nok pensjonert denne sesongen og jeg gruer meg til å gå på jakt igjen....Lykke til, så sees vi i bakken ! (godt å vite at du vet hva som er opp og ned smile )