labba mykje med duken i fjor og hadde aldri problem med den. har hatt ein gammal Diamir før også og dne stolte eg ikkje heilt på. Ein kunne finne på å hekte den i gå funksjon med den eine skia under køyring og hjelpemeg det vart hektisk. Den slarka og mykje og har same omdreiningspunkt i tåa som duken.

Bindingar som duke og baron har omdreiningspunktet i tåa ganske langt framme, så eg opplevde med mine gamle sko at eg måtte knekke leggen veldig fram ved gåing og fekk av og til litt vondt i kne. I år kjøpte eg meg Black Diamon sin "factor". Slik eg ser det kler denne skoen desse bindingane særs godt. Gåfunksjonen fribkoblar ankelen heilt i motsetning til mange andre "gåfunksjonar". Dette gjer meg eit lett og langt steg på tross av at eg får med K2 sidestash eller Volkl Kuro med Marker Baron.

Einaste minuset eg finn med duke/baron er at den er ikkje bra å trampe seg spor med på travers ved skareføre. Det ser eg ikkje for meg er bra for bindingen og eg sklir litt lett ut.

Heilt klart er dynafit betre å gå med med med factor skoen er forskjellen mykje mindre enn før.