Har kjørt ObSETHed i to sesonger nå. Valgte den i hovedsak fordi den er så lettsvingt. Har 189 noe jeg vil anbefale deg og. Ikke vær engstelig for at den vil bli tung å håndtere. Den snur på en femøre! I tillegg til å være lettsvingt er den retningstabil i høy fart både i oppkjørt og i bakke. Kjørte så snørr og tårer skvatt i Drammen for 2 dager siden i oppkjørt upreppet 40 cm løssnø. Hadde aldri en tanke om at noe sku skjære ut. Det er også en svært leken ski. Hopp, drop og leken skogskjøring fønker som fjell. Eneste 2 minus jeg kan finne med skien er at den har en litt myk baktupp, men tviler på at det er noe pes for deg med din vekt. Jeg veier ca 30 kg mer. Minus nr. 2 er vekt. Jeg har satt opp mine med Duke og paret veier ca7,6 kg. Er ikke innertier for topptur, men slitet opp lønner seg fort på vei ned ;-)Når det er sagt: Vil jeg aldri tilbake til noen annen binding enn Duke/rando. Greit å ha muligheten til å kunne løfte foten.

Bottom line: Løp og kjøp!! Conrad sender på 3-5 dager med UPS.

Sku jeg valgt noe annet enn obsethed hadde jeg gått for Hellbent for å le meg skakk ihjel på de store pudderdagene. Kjørte i skogen sammen med en kar i helgen og det var en drøm å se dem i aksjon!