Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
feste gopro på hjelm - hvordan?
#13737 15/03/2013 1:45 AM
zelly Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Har en Sweet Protection Trooper hjelm som jeg vil feste mitt hero2 på. Har alle festene som fulgte med, skal jeg bruke flat- eller curved adhesive mounts? Og hvor ca burde jeg feste den på hjelmen for best view/utseende? Syns det ser litt jalla ut når folk har den på toppen, blir liksom stikkende så høyt opp. Går det bra å feste den mer ned mot fronten for å få mer low profile? Må jeg bruke hårføner elns og la den stå på en dag før jeg bruker den i bakken? 

Post gjerne bilder av hvordan dere har gjort det, og hvordan dere syns det ble. Har bare brukt headstrap rundt armen til nå, men det ble for slapt og vinglete. Chest mount er ikke noe for brett heller. Takker for svar!

Re: feste gopro på hjelm - hvordan?
zelly #13738 15/03/2013 3:10 AM
Entusiast
Entusiast

Vil antagelig tro at du må ha curvet feste..Jeg festet mitt rett på hjelmen uten å bruke føner eller noe annet og sitter enda til nå i år på hjelm som jeg har brukt både i fjor sommer og i vinter..

NB!! hvis du skal jevne ut groper/spor i hjelmen med epoxy, kan du møte på problemer med å få festet til å feste seg skikkelig selv om du legger festet direkte i myk epoxy...

Er ikke noe problem å feste kamera lenger frem og ned mot panna for det følger jo med forskjellige forlengede armfester som du kan vinkle til.

Ellers så fåes det kjøpt på bla XXL til en grei pris.