Sitat Beo81:Helhjelm og heldress ser sinnsykt teit ut. Buksa inni skoene ser også sinnsykt teit ut. Tights er sinnsykt teit. Olsson er fortsatt en jente med for stort ego.Kle deg slik du vil, drit i hva andre syns. Freeridere ser minst like teit ut som ekstreme jibbere. Den gjennomsnittlige jibber har kulere stil enn den gjennomsnittlige freerider.Hvorfor ikke på et forum? Kompiser skal da ikke snakke dritt? Hva faen?

hater alt og alle ell?som sagt har heldress og helhjelm en funksjon, hvis du er for sneversynt til å se det, så hold kjeft.

det er ingen som kjører med buksen inni skoen, det kun oppbretta bukser som mulig kan se slikt ut, men er enig der, ser ikke spes fett ut. Tight har og en funksjon hvis du sikter til alpinister. man får mye mindre luftmotstand med tighte alpint-dresser. hvis det er tight pants du sikter til, noe som jibberne har igjen stjålet fra snowboarderne, så skjønner jeg ikke hvorfor du hater dette heller, man må finne sin egen greie. Det at flere og flere kjører med større og større klær ser jeg ikke noe poeng med. de har tydeligvis funnet noe de liker, hvorfor da rakke ned på de fordi de liker det?

Jon Olsson er en av de som har vært størst innenfor sporten i flere år! Han er en av dem mest innovative jibberne (Hexo-flip, DJ-flip, Olsson-flip, Kangaroo-flip). Jeg ser ikke poenget med at du skal slenge så jævlig med dritt om hvordan han kler seg, eller hvordan han bruker pengene sine. Han har funnet SIN greie, og holder seg til det. innenfor jibbing er han mer eller mindre unik.

tråden er vel litt dårlig formulert syns jeg, hvor du oppfordrer freeridere til å kle seg mer likt jibberne. hvordan kan det da bli mer kreativt? Sweet og Norrøna er kjent for kvalitet, så tror ikke du skal disse på klærne, for det syns jeg blir for dumt.

mvh