Nå er jeg ikke lenger helt sikker på om det med kreativitet gjaldt kjøring eller klær, men jeg skriver litt om begge.Når man snakker om kreativitet innen kjøring er det viktig å få med seg at kreativ kjøring ikke bare handler om tingene du gjør i lufta. Mange parker og hopp rundt om i verden bygges temmelig like hverandre. Dermed kreves det nye og stadig mer akrobatiske bevegelser i lufta for å opprettholde utviklingen i sporten.På fjellet er alt forskjellig. Ikke en eneste fjellside er helt identisk med en annen, ikke en eneste klippe har helt lik landing eller sats som en annen. Hver bevegelse du gjør iløpet av en linje på fjellet må gjøres i forhold til terenget og omgivelsene. Så min konklusjon er vel at både freeride og freestyle har potensiale for konstant utvikling.
Angående t-skjorter som rekker til knærne osv. så skal jeg ikke rakke ned på det selv om jeg ikke helt ser funksjonen. Det jeg synes er trist er at alle kjørernes forskjellige måte å gjøre tingene på forsvinner i masser av tøy. Hadde buksene sittet tight ville man sett det om en kjører hadde stil eller ikke. Det ville ha vært mye mer spennende å se på konkuranser ettersom at alle kjørerne helt sikkert hadde gjort triksene med sine særegne vrier.
Anngående dritt på forumet synes jeg det er greit å diskutere, men det må være grenser for hva man sier av fornærmelser osv. Husk at poenget med å diskutere er å komme frem til en enighet/løsning, ikke å drite ut "motstanderen!"