Er ganske enig i det dere sier, faktisk.Jeg bryr meg kanskje for mye om klær, syns det er gøy å prøve nytt tøy hvert år, men har strengt tatt ikke råd til det.Goretex med sølvteip må prøves på hullet i jakka mi, takk for tipset!

"Men en må ta i betrakting at AleksandeBE er 17 år gammel og tilhører den nye generasjons twintip kjørere, ikke "goretex med sølvteip" gutta som har kjørt ski før twintip kom på markedet."

Nå skal det også være sagt at jeg begynte ski på carving, og ble opplært med topptur folk. Starta med topptur for mange år siden, selv om det har blitt lite i det siste. Jeg husker også da brem var "in" og t-skjorte eller bandana skulle henge på buksen, mitt største forbilde hadde det jo. Andreas Håtveit hadde jo den stilen da jeg starta med ski.

Det du booun skriver, er helt sant. Det bør bli lagt mye mer vekt på kjøringa, enn klær. Fins jo et utall tråder om ny jakke og bukse, hva som passer til Salomon Gangster jakken osv.

"me konne jo prøvd ein skikkelig gansgter krig mot freeriderene i bakken ein gang då xD"Nei, er faktisk veldig lite interessert i starte krig mot frikjørere. Tvert i mot. Er det noen jeg vil filme med mer, og kjøre med mer er det frikjørere.

Håpte jeg fikk fram poenget med tråden min, men tror jeg faila litt..

Poeng med tråden: Ikke lage egne tråder for å være i mot stiler. MEN, jibbere generellt bør fokusere mindre på tøy, og mer på stil.Sikkert ingen som tror meg, men jeg prøver mye på det.

Og en siste ting! Jon Olsson. Bare slutt å snakk dritt om han. Drøye tricks, selv om han ikke har stilen som alle jibbere liker, men jeg tror det er pga klærne hans. Legg merke til det siste..