Ja, det lurer jeg på!
Dere ser jo prikk like ut hele gjengen! Sweet og Norrøna dresser i like farger med samme par ski. Tar jeg meg en tur i løssnøen, hvis jeg tør, er jo alltid en som hater at jeg har buksa under rumpa OG kjører pudder!Ingen av dere som skeier litt ut og tørr å prøve noe nytt, er det ikke kjedelig?Samme greia hele tiden jo..
Har dere ingen forbilder som prøver noe nytt, som dere også kan teste?
I en tidlegere tråd var det jo også vist til om vi jibbere kan stå på ski. Jeg vil gjerne se en av dere freeridere plutselig bytte bakke og kjøre på de største hop... Og sånn så dette kan jeg fortsette til jeg er tom for ting å si om folk.
Men gidder jeg? Nei.Er det noe jeg har sett meg lei av her nå, er det folk som rett og slett skriver "dritt" om hverandres stiler. Skal freeridere og jibbere ha en krig i bakken, fordi vi har forskjellige stiler?
Jeg lager ikke denne tråden fordi jeg føler meg truffet. Værsågod, diss meg for hva du vil, men jeg vil tro at de fleste som kjører freeride som har et sånt hat mot jibbere er gamle nok til å holde tankene sine litt for seg selv.
Opprørs tråder hører ikke hjemme på Friflyt forumet. Her skal man få hjelp og støtte til ting, ikke få dårligere selvtillit neste gang man stikker i bakken.
Frikjørere, jeg har utrolig respekt for det dere driver med! Jeg bøyer meg i støvet når jeg ser høye dropper som blir stålsatt som om det var 1 meter høgt, og lines som går fortere enn jeg klarer å si "Jibbing er fett."Håper dere kan åpne øyene litt, og se hvor fantastisk rått jibbing, og tricksene er. Ser det lett ut? Prøv selv.
Peace!