Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2
Re: Når skal freeridere bli kreative?
AleksanderBE #137156 17/12/2009 7:33 PM
Entusiast
Entusiast

Sitat Ole-Kr:<blockquote><p>Sitat Beo81:Olsson er utrolig dyktig og har gjort veldig mye for skisporten opp gjennom årene. Han har et ego og en oppførsel utenfor skiarenaen som ikke er helt etter min smak da.Det snør ENDA :wink

</p>

Beo81. Hvordan kan du sitte å si dette? Har du møtt han kjenner du han? Utifra det jeg har hørt fra de som faktisk kjører med han og treffer han mye liløpet av vinteren så bommer du greit. Han er en super dyktig ydmyk kar som gjør tingene sine riktig. ok han tjener bra med penger og da har han råd til å kjøpe biler osv. Han klager på dømming. Ikke at jeg vet alle kriteriene de dømmer over osv,men har vært enig med han flere ganger i høstens incity konkurranser. Mye rar dømming kreativitet har blitt nedstemt og dobbel corc 10-12 mute har scora bra...Spør du meg er det feil rettning for kjøringa,men det verdens problemet skal ikke jeg løse her inne. Slutt å rakk ned på han se heller opp til han! En av verdens beste allround kjørere som har gjort utrolig mye for sporten og det at han kombinener jibbing,freeride,porter og business er ikke feil spør du meg. En dag er karrieren over og det er det nok fodt å ha noe å dette tilbake til.

<p></p>
</blockquote>Olsson er en fin og kjekk kar, jeg liker bare ikke typen. Når han er ute i media så mye som han er, uttaler seg før og etter konkurranser, intervjuer osv osv så må jeg få lov å danne meg et inntrykk ut fra det.

haha
AleksanderBE #137157 17/12/2009 10:04 PM
Fersking
Fersking

Sitat Beo81:Hat er et sterkt ord. Sarkasme og ironi er fine ord. Olsson er en offentlig figur så til de grader. Da må man tåle at folk har meninger. Flere som er forelsket i Olsson her?At heldress er praktisk er bare din unnskyldning til å å kjøpe deg heldress, slik at du kan være kul.

Prøver å bare å få frem det at Jon Olsson ikke er en forbana homo, men en av de beste jibberne der ute.

Heldress? haha! det er det siste jeg skal kjøpe. jeg er fullstendig parkrotte med tall tees hengende utafor jakka. hva f*** skal jeg med heldress? eneste jeg sier er at det er laget fordi den har en spesiell funksjon, men du er tydeligvis for sneversynt til å innse det

Re: Når skal freeridere bli kreative?
AleksanderBE #137158 18/12/2009 2:12 AM
Entusiast
Entusiast

Sitat mackfrawg:Prøver å bare å få frem det at Jon Olsson ikke er en forbana homo, men en av de beste jibberne der ute.

Ingen som har diskutert legningen til Olson. Hva har legningen til Olson med hans evner som jibbber? Kan du ikke være god jibber og samtidig være homo?

Sitat mackfrawg:Heldress? haha! det er det siste jeg skal kjøpe. jeg er fullstendig parkrotte med tall tees hengende utafor jakka. hva f*** skal jeg med heldress? eneste jeg sier er at det er laget fordi den har en spesiell funksjon, men du er tydeligvis for sneversynt til å innse det

Og igjen misser du totalt den tydelige sarkasmen i det han sier...

Side 2 av 2 1 2