Sitat Ole-Kr:<blockquote><p>Sitat Beo81:Olsson er utrolig dyktig og har gjort veldig mye for skisporten opp gjennom årene. Han har et ego og en oppførsel utenfor skiarenaen som ikke er helt etter min smak da.Det snør ENDA :wink
</p>
Beo81. Hvordan kan du sitte å si dette? Har du møtt han kjenner du han? Utifra det jeg har hørt fra de som faktisk kjører med han og treffer han mye liløpet av vinteren så bommer du greit. Han er en super dyktig ydmyk kar som gjør tingene sine riktig. ok han tjener bra med penger og da har han råd til å kjøpe biler osv. Han klager på dømming. Ikke at jeg vet alle kriteriene de dømmer over osv,men har vært enig med han flere ganger i høstens incity konkurranser. Mye rar dømming kreativitet har blitt nedstemt og dobbel corc 10-12 mute har scora bra...Spør du meg er det feil rettning for kjøringa,men det verdens problemet skal ikke jeg løse her inne. Slutt å rakk ned på han se heller opp til han! En av verdens beste allround kjørere som har gjort utrolig mye for sporten og det at han kombinener jibbing,freeride,porter og business er ikke feil spør du meg. En dag er karrieren over og det er det nok fodt å ha noe å dette tilbake til.
<p></p>
</blockquote>Olsson er en fin og kjekk kar, jeg liker bare ikke typen. Når han er ute i media så mye som han er, uttaler seg før og etter konkurranser, intervjuer osv osv så må jeg få lov å danne meg et inntrykk ut fra det.