Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Nytt brett, binding og tilbud boardshop.
#13690 28/01/2013 10:47 AM
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei. Tenkte å kjøpe nytt brett, bindinger og sko nå som de har tilbud på boardshop.no

Det som brukes nå har vært brukt i sikkert 14 år via arv og kjøpt brukt :p

litt info: Er 183-185 cm høy, rundt 80 kg og har stått på snøfjøl siden 5. klasse (24 år nå)

Trenger et brett som kan brukes overalt. Er ikke så veldig mye på hopp og slik, men der skjer nu av og til. 

Det utstyret jeg har sett på er:

Rome Reverb Rocker Litt usikker på dette siden de bare har 151 cm inne. Usikker på om det blir for lite

Burton Freestyle white Burde gå greit. Bruker 43-44 i vanlige sko

Sko har jeg ikke sett på enda. Har egentlig lyst til å sjekke i butikk for å få rett størrelse, men tips taes imot smile

Så hva synes dere om det som er funnet til nå?

Re: Nytt brett, binding og tilbud boardshop.
asdasdasd #13691 28/01/2013 11:04 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Rome brettet og Burton bindingene er utsolgt nå. Noen som har alternativer?

asdasdasd #13692 31/01/2013 12:37 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Det ente på Burton Custom X brett og Burton Cartel EST bindinger. Kanskje ikke helt det jeg var ute etter, men håper at det er et bra kjøp. Skal se om jeg ikke finner meg noen sko i dag, men er ikke så mange som har inne over 11 i skostørrelse nå ser det ut som. Noen sko som passer bra til dette kjøpet? Er ganske stive bindinger og brett

asdasdasd #13693 31/01/2013 3:13 PM
Medlem
Medlem

jeg har burton moto som jeg bruker i cartel reflexa mine, og jeg synes igrunn det er en knakande god kombo:p stive bindinger med en myk støvel:D:D fikk slike J-bars fra burton som jeg gaffa fast på innerstøvelen og vips hadde jeg hæl grep i skoa:p

ville sett på sko som har boa løsning på stramminga, da har man en stabil og god sko mtp snøringa. DC har jeg hatt før og kommer til og kjøpe til neste sesong start. hvilken modell som er brukelig aner jeg ikke men valget mitt ville falt på en med BOA løsning hvertfall...

asdasdasd #13694 05/02/2013 7:32 AM
Medlem
Medlem

nå begynner jeg og grine. alt jeg sa her klarte jeg ikke og følge selv:p Bestilte på lørdag ett par nye boots, da moto`sa mine blei ødelagt på lørdag,,, valget falt på Burton Hail (som da er så langt unna BOA system man kommer med vanlig snøring:p) håper det blir bra, de ser hvertfall super digge ut, med luft demping og det som værre er:p dette er forøvrig med EST low profile såle(håper det skal funke greit i mine reflex cartels) kommer med en "review" 16feb da de skal få ild dåpen i Hemsedal