Sitat Kenntha:http://www.skiservice.no/Tomm Murstad oppe ved Frognerseteren,Montering 150 krOmmontering 190 krDisse gutta er vel de beste i Norge på prepp og skimontering, men du må fortelle dem hvor du ønsker å montere bindingene eller så får du standard montering.Hvis jeg har kjøpt en ski eller binding i en butikk, så ville jeg aldri latt dem montere bindingen på skia. Gjør det selv, eller så gjør Tomm Murstad det i Oslo. Hvis du ikke bor i Oslo, hør med noen som driver med Racing/kjører porter og finn ut hvor de har ski på service og gjør det der. Garantert billigst.Jeg har jobbet i sportsbutikk selv og sett hva som skjer, og det er ikke bra. Og det har også vært meget dårlig før folk begynte å kjøpe på nettet.T

No er det jo ikkje alle som bur i oslo området som kjøper ski, og åå montere binding krev ikkje at en er rakettforsker. og fordiom du meiner at den og den er best på montering så trur ikkje eg at du har grunnlag for å uttale deg om akkuratt det. det er veldig mange dyktige på skimontering i Norge.