Sitat Che:<blockquote><p>Sitat Tore Meirik:Sansynligvis fordi fagkunnskap og selgere som har peiling er verdt å betale for. Det er i hvert fall derfor jeg foretrekker å handle her hjemme, av folk som har peiling. I tillegg får jeg et sted å gå til når jeg renger service, råd om montering, montering, og å kjenne på og prøve skiene for å finne ut om de virkelig er noe for meg.Den gode gamle faghandler'n er ikke noe å kimse av, og vi bør kjenne besøkelsestida vår og ta vare på dem! Husk at tier'n var gul en gang i tida.

</p>

Forsåvidt ganske enig, men som student med et idiotisk pengeforbruk så må man spare der man kan, og hvis jeg sparer et par tusenlapper ved å handle på nettet så gjør jeg det. Den dagen jeg er i fast jobb og faktisk har råd til å bruke litt mer på ski skal jeg absolutt vurdere å støtte dyktige fagfolk som fortjener masse ros for kompetanse og service.

</blockquote>

er det ikke bare å gå å høre med de i butikken, få tips å råd av de, også gå hjem å bestille? da kan du jo også kjenne å føle på skiene i butikken før du evt bestiller de på internett senere.