Nettopp kommet hjem fra Canada, og angra bittert på at jeg ikke pakka i skibag på hjul.Utrolig tungvint å reise med skibag uten hjul i tillegg til annen bagasje. Hvis du ikke skal farte mye fra sted til sted under reisen, så spiller det nok ingen trille. Men for jeg som reiste en del rundt med buss og farta rundt til fots etter overnatting, o.l. så ble det noe tungvint med all den bæringa. Et par i gjengen hadde bag med hjul, ikke at det ikke er tungt å dra på den over lenger avstander, som før nevnt: laange armer, men jeg innbiller meg det vil lette en del allikevel.Og skal du først kjøpe deg en stor skibag, så er det ikke noe vits i å gå for billigvariantene. Bagene får hard medfart på fly og under annen transport, og reimer ryker og stålkanter skjærer igjennom.Så spander noen ekstra kroner på skikkelige saker for utstyret sitt skyld, samt at du da har bag i flere år.Jeg var så dum å reise med 2 snowboard i vanlig, tynn skibag, og den var tapesert med gaffa da jeg kom hjem igjen. Flyselskapene tar ingen hensyn, regn med det.Dakine er verdt hver krone!