For det første må man men være en god håndværker for å få dette skikkelig. Poeng nummer to er at du faktisk må invistere i endel utstyr for at dette skal fungere.

Dette er jo noe jeg har nevnt tidligere,men du vegrer å svare på. Er dette forde du ikke har prøvd ut dette selv enda og da ikke funnet ut at det ikke bare er så sikle skia litt børte de også dra over lett med et struktur jern så er de perfekte?

Dette er ikke et prosjekt for en nybegynner som aldri har preparert et par ski. Så vi kan vel med sikkert het si at takket være deg så er det flere nybegynnere som får sine ski ødelagt i vinter pga totalt feilskjær med både sikle og fil.

Ja det blir jo en del kostnader som du HELLER ikke har svart på tidligere...1stk sikle ca 500kr den er forbruks vare i følge svensk russern og om man da er mye på ski så kan det fort så 3 fire sånne på en sesong...da er vi oppe i 1500,2000 kr noe som er mere en hva de fleste bruker på voks og slip...også har vi struktur jernet...du mener et enkelt billig er nok du har vel fortsatt ikke prøvd tenker jeg? Ifølge min erfaring (men det er vel galg å ha litt erfaring i følge deg?) så holde ikke de man må opp i en betydelig høyere prisklasse for å få noe som setter strukturen og gjør den holdbar..

Kjære Beo 81 Kan du snart begynne å svare på spørsmålene du får her og ikke bare grave langt inn i en forsnkinsrapport du kanskje ikke skjønner så mye av selv heller?