Hva er poenget med å være mindre bastant? :razz
Blir det diskusjon av det?
Har svart på spørsmålet tidligere. Virker ikke som de smarteste knivene i skuffen disse såkalte ekspertene på lønnings-lista til Swix og Toko.
Hvorfor skal vi ha grunn til å tvile på to uavhengige universitet? Er det ikke heller grunn til å tvile på "eksperter" med uttalelser om at voks er bra for potensen min og samtidig hever lønningen hos en voks-produsent? 2+2=?
Her er forresten hva smøreeksperten til Ander Aukland sier om saken:
"Kuzmin sikling har vi testen ved noen anledninger, og det har vært med varierende hell må jeg si. For det første må man men være en god håndværker for å få dette skikkelig. Poeng nummer to er at du faktisk må invistere i endel utstyr for at dette skal fungere. Min mening er da at det er bedre å bruke disse kronene på en steinslip og glider. Da vil det være lettere og oppnå et bedre resultat selv om du ikke kjemper om sekunder og tideler. "
Hehehehehehe, god håndverker? Og det må man liksom ikke være for å vokse? Men da trenger jo vi jo ikke smøre-team da likvel? Så flott :razz
Varierende hell? Det vil jo si at de faktisk har sett resultater.
Investere i masse utstyr? Stålsikle og stålbørste?Åi det var mye utstyr det...:razz
Lol. Virker som en kjempesmart kar det der. :razz