Jeg kjører Rome Garage Rocker, og må med hånden på hjertet si at det er det kuleste brettet jeg har kjørt. Men til mitt bruk selvfølgelig. Digger rocker, og kommer aldri til å kjøre brett med normalt spenn igjen. Har kjørt brett i 20 år, så snakker av erfaring. Rome lager bra brett, og med rockeren i tillegg har brettet rett og slett blitt en forlengelse av deg selv. Det svarer på det den minste lille bevegelse, om det så er storetåa, tilgir feilskjær lett som bare det, og er fantastisk manøvrerbart i løype og kan ikke sammenlignes med noe annet i pudder. For og ikke snakke om skogskjøring!! MEN i park vil jeg foretrekke et normalt spenn. Med rocker på dette supermyke brettet har du ingen motstand på hopp, spesielt i landing, og jeg iallefall, lander altfor lett bakpå og brettet går rett opp på tailen. Tror nok også det vil være lett å lage for mye bevegelse i brettet i forhold til railing o.l. Men nå er ikke jeg noen parkjører, så det er også helt sikkert en vanesak hvordan håndtere brettet på elementer og hopp. Men da var vel neppe det noe tvil, I love Rome Rocker wink