Heisann

Jeg var 3 uker i CA med en kompis i år, vi dro 14 januar. Jeg ville anbefalt deg å drøye avreise en liten stund. Det er tidlig i sesongen fortsatt og vi slet med lite snø. Kan jo endre seg til neste år såklart, men du har bedre odds om du venter til feb med avreise.

Når det gjelder Cat og Heli ski så MÅ du booke dette på forhånd. Vi tenkte å ta ting som det kom der borte, men fikk da ikke plass på hverken Heli eller Cat. (Revelstoke).Når det gjelder turen kan jeg absolutt anbefale det vi gjor, fly til Calgary og kjør/buss inn i BC. Sjekk Kicking Horse og Revelstoke (ligger bare 1 1\2time fra hverandre, med en kjempefin kjøretur gjennom Rogers Pass.)

Mica flyr ut fra revelstoke og såvidt jeg forsto er de ganske dyre, spesielt de overnattings turene, men da får du luksus på øverste hylle. Desverre stemmer det som blir sagt under, du får veldig strenge regler på hvor du kan kjøre. Litt kjedelig når du bruker så mye cash.

Mitt tips er å kjøpe nytt utstyr der borte smile Ca 1\2 pris utstyret iforhold til norske priser.