Sitat veggen:<blockquote><p>Sitat Kjåkheimguten:Nokon som har prøvd Völkl Chopstick og kan sammenligne den med Line EP Pro? Er gira på ein leiken pudderski te å jibbe med og køyre switch i pudder, og utifrå Fri Flyt sin test i nr.60, er EP'en ein klar vinnar. Men eg er nesten 100 kg og lurar på om EP Pro vil knele fullstendig i landingar på høpp og generelt bli for mjuk for meg? Chopstick er stivare og eg tenker den vil stå imot mi vekt litt bedre, men er usikker. Brukar telemarkski te pudderkøyring og tøpptur så ikkje noko problem med at eg skal bruke skia til syke fartsprosjekt.
</p>
"BUMP"!!
Noen??
</blockquote>jeg har kjørt veldig mye med chopsticksa, men aldri ep pro så du får ingen sammenligning akkurat, men jeg kan love deg at dette er en veldig artig "leke-ski!" vi lagde noen ganske så stor BC hopp i sudndalen nord i hallingdal og dro noen heite tricks. jeg ble helt overasket over hvor lett det var å lande og kjøre switch med skiene! det er nesten så jeg foretrekker å kjøre switch med de i pudderen enn park ski på god underflate! jeg kan kjøre like lett begge veier med chopsticksa som jeg kan med en vanlig parkski!