Jeg gikk fra park ski til rocker. Line EP Pro.Er rundt samme høyde som deg. Jeg syns rocker er rett og slett gøy! Storkoser meg i pudder. Det er en helt annen følelse av å kjøre pudder med en sånn ski, og en som er 85 mm på midten. Flyter like bra baklengs som framlengs i pudder! Og det fine med det, syns jeg, er at om det ikke er så mye pudder, men litt, flyter du allikevel og pudderkjøring blir gøy! Jeg cruiser rundt i løypa med skiene mine, kjører switch på preparert og syns det funker helt fint. Jeg er selfølgelig glad jeg har parkskiene mine, da EP Pro er en ski jeg drar ut med når det er skikkelig pudder som skal kjøres, og ikke park. Og sammenligne disse to skiene blir litt spessielt, syns jeg. Skal du kjøre pudder og cruise, er rocker noe for deg!Er det storfjellskjøring som står på planen, med svææære droper og stor fart nedover store fjellsider er ikke rocker ski noe for deg.

Dette jeg skriver nå er altså mine meninger om rocker ski, kommer fra en lettvekter på svære pudderski.