Reiste fra Gardermoen lørdag 4/2, og hadde pakket sekken sammen med papirene i innsjekket bagasje. Sa i fra ved innsjekking og det gikk glatt. Jeg haddeogså printet ut et ekstra sett, som jeg hadde for hånden ved innsjekking, men det gikk greit. På vei tilbake fra Chamonix via Grenoble var det litt mer styr. jeg sa i fra ved innsjekking, og ble bedt om å komme inn i sikkerhetskontrollen der de ville åpne bagasjen og sjekke. Måtte undertegne papirer om at jeg hadde pakket selv, og frakople gasspatronen, som da ble tapet over på toppen. De mente jeg burde ha hatt håndtak og patron i originalesken, med "korken" på gassflaska skrudd på. Siden jeg ikke hadde eske og kork, ble den altså teipet igjen, men det gikk greit. Måtte riktignok en "supervisor-person" til for å få det igjennom. Neste gang tar jeg med papp-esken og legger alt i den, med korken på og papirene tilgjengelig, pakket i sekken, som igjen skal være pakket i innsjekket bagasje. Ellers sier "alle" at USA og Canada er vannskelig. Lykke til.