Sitat ebkid:vil kalle det her en ganske usaklig diskusjon igrunn. hva er egentlig greia med å pirke på ALT jibbere gjør og har på seg. jeg har selv brilla under hjelmen, men hva er så farlig med det? om jeg skader meg pga det er jo det mitt problem. vi er en del av de som kjører i bakken nå, og grunnen til at vi bruker det vi bruker er fordi pk, tom wallisch og alle de der gjør det. om vi skulle sette oss ned å finne ut ting vi ikke liker ved offpist kjørere er det sikkert noe å ta tak i der å! men hvorfor gidde? alle som kjører ski om dagen har sin stil om hvem de ser opp til og hvem de er med. lev med det folkens, sånn er hverdagen!
Einig der.. Det er ein god del som er bra trangsynte når det gjeld nye trender also, det er ikkje til å legge skjul på.
Ang. det der med brillene under hjelmen: Eg kjørte med brillene utpå hjelmen heile sesongen for 2 år sidan. Og det som skjedde, var at for kvar gong eg tok brillene opp på hjelmen, så løsna skumgummien i brillene litt etter litt. Året etter bestemte eg meg for å prøve å ha brillene under hjelmen, og det fungerte mykje bedre, og brillene blei ikkje ødelagt. Så det er ein praktisk meining med det!
Og til dei som alltid skal ha fram kor "dumt" det ser ut med plagg som ser ut som kjoler, og har sterke farger osv, synest eg skal sjå på seg sjølv før dei slenger ut påstandar over nettet uten vidare.
Er sikker på at det er mykje som ser "dumt" ut med dere og.. så det er ganske meiningslaust i grunn, spesielt på ein såpass feig måte som over internett!