Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 3 av 3 1 2 3
Kanarifuglene i parken
Fiffen #133178 20/03/2009 5:34 PM
Fersking
Fersking

Det e no arti me alle de nye fargan som har kommet inn i skimiljøet! alle dissa hær ongan som kler sæ i sånne teppa og pledd, ja sånne som vi andre har på golve!Oja og sånne sterke farga, ja sånne som fuglan i dyreparken!Men det e jo klart at det e arti førr ongan!

pff
Fiffen #133179 20/03/2009 6:45 PM
Medlem
Medlem

si hva du vil, du tar vist ikke poenget mitt!men uansett, skimiljøet forandrer seg hele tiden etter om man går i tepper, briller under hjelmen og buksa på knærne. det er sånn det er blitt, sorry ass

litt av en diskusjon du har startet Fiffen;)
Fiffen #133180 30/07/2009 10:05 PM
Fersking
Fersking

du traff nok spikern der gitt. blir skikkelig provosert av mange av kommentarene til folk her... spiller vel ingen rolle hva folk har på seg i bakken,parken eller fjellet, eller om de har briller og lue under hjelm eller ikke. alt ettersom eller hva?!:) selv bruker jeg lue under hjelm, jeg digger å bruke lue og har funnet flere alternativer fra Sweet,Norrøna og Arcteryx som er tynne,spesielt til bruk under hjelm. det er ikke alle hjelmer som er foret og jeg ville følt meg naken uten lue under Sweet hjelmen min på vinteren. En annen ting så kjører jeg med Trooper fullface og irritert meg over de fine brillene mine som blir strukket når jeg trer dem over og rundt den enorme hjelmen (digger hjelmen,det ekke det) nå skal jeg prøve å ha de under, bør funke bra:cool (skal søren meg prøve det nå) sukk! savner vinter og snøøøø!:sad

Re: Lug OG briller under hjelmen ?!?!
Fiffen #133181 31/07/2009 3:47 PM
Fersking
Fersking

Sitat ebkid:vil kalle det her en ganske usaklig diskusjon igrunn. hva er egentlig greia med å pirke på ALT jibbere gjør og har på seg. jeg har selv brilla under hjelmen, men hva er så farlig med det? om jeg skader meg pga det er jo det mitt problem. vi er en del av de som kjører i bakken nå, og grunnen til at vi bruker det vi bruker er fordi pk, tom wallisch og alle de der gjør det. om vi skulle sette oss ned å finne ut ting vi ikke liker ved offpist kjørere er det sikkert noe å ta tak i der å! men hvorfor gidde? alle som kjører ski om dagen har sin stil om hvem de ser opp til og hvem de er med. lev med det folkens, sånn er hverdagen!

Einig der.. Det er ein god del som er bra trangsynte når det gjeld nye trender also, det er ikkje til å legge skjul på.

Ang. det der med brillene under hjelmen: Eg kjørte med brillene utpå hjelmen heile sesongen for 2 år sidan. Og det som skjedde, var at for kvar gong eg tok brillene opp på hjelmen, så løsna skumgummien i brillene litt etter litt. Året etter bestemte eg meg for å prøve å ha brillene under hjelmen, og det fungerte mykje bedre, og brillene blei ikkje ødelagt. Så det er ein praktisk meining med det!

Og til dei som alltid skal ha fram kor "dumt" det ser ut med plagg som ser ut som kjoler, og har sterke farger osv, synest eg skal sjå på seg sjølv før dei slenger ut påstandar over nettet uten vidare.

Er sikker på at det er mykje som ser "dumt" ut med dere og.. så det er ganske meiningslaust i grunn, spesielt på ein såpass feig måte som over internett!

Re: Lug OG briller under hjelmen ?!?!
Fiffen #133182 31/07/2009 9:01 PM
Fiffen Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast

Dritforum.... :P

La de dø!
Fiffen #133183 31/07/2009 10:39 PM
Entusiast
Entusiast

Oi, trodde vi var ferdig med denne diskusjonen jeg.. Kan vi ikke la slike gamle tråder bare dø?

Side 3 av 3 1 2 3

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå