Jeg har brett på vei som skal splittes  Var mest interessert i å høste litt erfaringer og se om det var flere med interessen. Kjekt å vite at det finnes flere her hjemme og ikke bare ute i den store verden. Omgangskretsen min er litt begrenset i forhold til det å traske rundt i fjellet med ett delt snowboard...hehe.Har ikke testet det før, men har kjørt snowboard i ca. 20 år (av og på) og kan vel som de fleste andre nordmenn gå på ski
 Var mest interessert i å høste litt erfaringer og se om det var flere med interessen. Kjekt å vite at det finnes flere her hjemme og ikke bare ute i den store verden. Omgangskretsen min er litt begrenset i forhold til det å traske rundt i fjellet med ett delt snowboard...hehe.Har ikke testet det før, men har kjørt snowboard i ca. 20 år (av og på) og kan vel som de fleste andre nordmenn gå på ski  Derfor føles splitboard som en perfekt combo!
 Derfor føles splitboard som en perfekt combo!
Hva forsegler dere kantene med på DIY splittboard?Noen "kappe" tips - litt surt å ikke få det riktig med en gang.
Jeg har kjøpt ett LibTech Snow Mullet, 160cm. Og har også bestilt R&D Blaze bindinger + diverse. Håper å kunne ha alt av "deler" her i løpet av et par uker. Gleder meg til å prøve