Sitat Jørgen S. Oksum:Vi som er litt over snittet interessert i de forskjellige grenene som blir presentert i PM-filmene, bør nok holde oss til nisje/core-filmene vi er så glade i, de filmene som er laget kun for oss! De filmene som Bergans-kledde "friskuser" ikke en gang vet eksisterer!Let them eat cake!
Jeg er i ganske stor grad enig med dine argumenter/ synspunkter på filmene til PM, Jørgen.
Men kan vel gjerne si at det ikke er første gang jeg irriterer meg over den gjennomgående, nedlatende spydige tonen du ofte bruker i innleggene dine. (Og jeg er ikke akkurat uskyldigheten selv her inne på forumet når det gjelder krass tone...men det er ikke ofte jeg bruker den; og det skjer ikke uten grunn)
Så, på vegne av Bergans-kledde "friskuser" som verken hopper i sofaen eller setter tacoen i halsen av endeløs spenning over de utfordringene som deltagerne i 71 Grader Nord bryner seg på, må jeg bare få påpeke at du hadde vel fint klart å få frem meningen din uten å få de som måtte være uenig til å virke som en gjeng uvitende fjotter.
PS! Når det gjelder det du mener må være "alle" (dog slett ikke min) forumdeltakeres skrekk: At du endelig skulle klare å skrive et kjempelangt og halvveis bra formulert innlegg?
Ville ikke dette bli samme problemet som med filmene til PM, som mange kritiserer i denne tråden...:
Hva er nytt...??? Jeg mener, jeg synes de fleste innleggene dine er både lange og halveis godt formulert, jeg.
:cool
PS! I'm eating cake right now! YUMMY!