Noen bitre sjeler her i dag?
Oppretter nye brukerprofiler for å legge ut og kritisere... Tøfft!
Men, skal ikke si for mye jeg, er vel en sjanse for at jeg kjenner dere/deg.
Jeg er forsåvidt enig i mye av kritikken. Har aldri vært noe fan av disse filmene. Har ikke sett denne (og kommer nok ikke til å se den heller), så kan ikke si meg enig eller uenig i kritikken som kommer frem her. Men, jeg tviler ikke et sekund på det som blir skrevet.
Fordi: jeg har jeg for lenge siden skjønt at jeg ikke er i målgruppen til Perfect Moment. Slik jeg ser det, er ikke dette en film om ekstremsport for utøvere av ekstremsport. Den er for alle de som skulle ønske de drev med slikt... Den er for det store publikum. Den er for Grosvold og seerne hennes, de som setter tacoen sin i halsen mens de gurgler "WOW" når de ser 71' Nord-deltakerne vingle seg ned en skråning med randoski på bena.
Det er snakk om verdens mest distribuerte "ekstremsportfilm", som nødvendigvis må appellere til størst mulig publikum. Vi som er litt over snittet interessert i de forskjellige grenene som blir presentert i PM-filmene, bør nok holde oss til nisje/core-filmene vi er så glade i, de filmene som er laget kun for oss! De filmene som Bergans-kledde "friskuser" ikke en gang vet eksisterer!
Let them eat cake!