Nei jeg nekter ham ikke. Men jeg påpeker at han, som ingen andre kan nekte for å bli kritisert. Verken ham eller andre skal nektes for det de gjør! Men de skal med rette stå for konsekvensene av det. Det innebærer både at de står ansvarlige som "idol" (selv om det er industrien som har gjort de til det) som gir et feilaktig inntrykk av hvor EKSTREMT risikofylt det er å falle ned mot, eller over hundre meter. De kan prøve å nekte for å ta et slikt ansvar og skylde på andre faktorer, men det er bare BS. Fred har i klare vendinger sagt at det er ikke et drop eller et hopp med mindre du setter landinga og kjører videre. Noe annet er et fall eller en nesten ulykke. Så enkelt er det å ta ansvar og ta vare på miljøet som elsker den samme aktiviteten...
Den andre konsekvensen som disse folka HELDIGVIS ikke kan dra seg unna, er den som kommer den dagen det går galt. Og jeg er ikke snillere enn at min grunn til å ikke stoppe disse folka er nettopp for å få anledningen å si til alle som blir så jævla overraska når det går galt: "Hva sa jeg?" og så le godt med popcornet mitt.
Det som ER strengt personlig og ingen kan tra fra deg er valget om du selv vil utsette deg for sånne overveldende risikomomenter. Den dagen utstyret blir godt nok så er det noe annet, men per i dag er nok ikke Jamie lurere enn folk som prøver å kjøre om kapp med snøras.