Sitat Animal:Her jobber dere noe fælt "tb77" og "Peddyslate" :winkNå skal dere IKKE ta denne kommentaren negativt! Jeg har stor glede av det dere to bidrar med på forumet!
</p>
dere når faktisk nye høyder på diskusjon her, noen finner mening med livet med å hoppe ned fjellsider, noe ved å diskutere mest mulig høylytt og ordrikt på Fri Flyt! :wink neida<p>jeg har faktisk vært gjennom en periode i livet mitt selv, hvor det eneste om betydde noe var og sprenge grenser og utsette meg selv for større og mere farligere utfordringer, ingenting betydde mer! og den adrenalinen som man opplever er en så stor og så kraftig avhengighetsskapende og ikke minst deilig rus. den er nesten mer avhengighets skapende en sukker, røyk og alkohol. og veldig mange bakenforliggende psykologiske forutsetninger slik som familiforhold osv, er avgjørende når det gjelderå gjøre denne rusen avhengighets skapende.PR og penger er også en slags "rus" i denne sammenheng, selvfølgelig gjør jo folk alt mulig rart for penger i dagens samfunn.men det er forskjell på folk ja, og nå har ikke jeg noe rett til å dømme noen som helst, men noen er gærne, mens andre klarer å se konsekvenser av det de gjør. Noen er uheldige. Stor respekt ovenfor Rolf Bae, han visste faktisk hva han drev med.