Ganske subjektivt hvordan man definerer guts, "baller" og selvfølgelig en dose manglende kunnskap til det man snakker om (Joda, jeg skal innrømme det :wink). Men i min verden slutter guts eksakt der Jamies relative tekniske ferdigheter gjør og sjangs tar over. Å utsette seg for en ekstrem objektiv fare er ikke guts, men dumskap av en grad som gjør at min manglende vilje til å stoppe disse skyldes naturlig seleksjon.

Eksempelvis hvis Hr. Pierre har en teknisk ferdighet som tilsvarer det å sykle tjue meter på bakhjulet, så har ikke han mer guts en folk som faktisk sykler tjue meter på bakhjulet. Alt derifra og ut er pur idioti. Jeg lar meg underholde, men det er av pur skadefryd og blodtørst...

Kan selvfølgelig hende at han har ekstremt mye peiling og god teknikk, men jeg er i sterk sterk sterk tvil. Eneste måten for han å bevise det vil jo være å fortsette med slike hopp. Så det er jo bare for de som er uenige med meg å finne seg et stup og motbevise meg :wink Av og til er naturlig seleksjon helt sinnsykt underholdende.