Mikko A., du oppfordrer meg til å kjøre de samme linjene som gutta-boys.. Vel, jeg har aldri sagt at jeg er god nok til å bli sponset eller kjøre de samme linjene som de virkelig gode. Det var heller aldri mitt poeng heller...
Du insunierer også at jeg tviler på ferdighetene til "de gode". Det gjør jeg heller ikke..
Alt jeg mente var at, kanskje det er noen der ute - som her på www.friflyt.no - er gode nok til å se bra ut på film. Det er mange som ikke er profilert på noen som helst måte gjennom sponsorer eller filmer. Det jeg funderer på hvor stor forskjellen er på de som faktisk er i filmer og disse "uprofilerte" kjørerne.
Et eksempel satt veldig på spissen; Si at du eller Ole-Kr hadde vært med Matchstick Productions på filmshoot. Dere hadde kjørt en linje, ikke nødvendigvis med de største droppene, men en linje som så grei ut. Med litt redigering, musikk osv kunne dette tatt seg godt ut - og kunne glidd inn i resten av segmentene i filmen. De som ser filmen, hadde automatisk tenkt at denne kjøreren er supergod siden han er med i en så stor film.
Hvor mange av oss "normale" hadde passet under denne kategorien?
Selvfølgelig, de gode er gode. De gjør helt syke ting som kun få gjør. Sånn er det alltid, noen er alltid bedre enn andre. Men, det er en hel haug med folk som er et nivå under som forsatt er godt å kan gjøre noe foran et kamera...
Videre oppfordrer du meg til å ha det gøy på ski og kjøre på mine egne premisser. Tro meg, det er det eneste jeg gjør. Jeg står på ski kun for meg selv og utfordrer meg selv til å dra på ennå litt mer neste tur. Jeg er ikke bitter på noen som helst måte for at jeg ikke er sponset, jeg har det dritfett på ski og kommer alltid til å ha det. At kompisene mine sier; "der kjørte du bra" eller "Fett hopp" holder i massevis for meg..
Innlegget mitt var en hyllest til de som er veldig gode, men ikke har fete sponsoravtaler.