Jeg må bare få påpeke at uansett hva som kan ha blitt oppfattet med innleggene mine i denne tråden, så var det i alle fall ikke meningen å få prestasjonene til de "største" verdensberømte frikjørerne å virke dårligere enn hva de er.

Dette er naturligvis superkjørere av ypperste elite (som jeg personlig omtrent ikke er verdig engang til å bære skiene for), og jeg elsker så klart å se bl.a Seth Morrison gjøre sine sykt kontrollerte linjer i bratt terreng, mens han lander back- eller frontflips som om det skulle være den mest naturlige ting i verden. Eller om det så er Stian Hagen og Chris Davenport som kjører ned så bratt terreng på Matterhorn at jeg sikkert ville vært nervøs bare av å se på trygt nede på flata! Disse gutta har min aller største respekt!

Bare så den saken er klar! smile

For øvrig er det vel ikke mulig å være uenig i at man SKAL drive med skikjøring på akkurat den måten man selv vil! På den måten som gir hver og en av oss mest glede!

Nettopp slik at vi får den gode, herlige følelsen av frydefull forventning hver gang vi låser støvlene i bindingen, flytter goggles'ene på plass over øynene, og griper et godt tak i stavene. Fordi vi vet at gleden ligger der ute...i snøen...

Og akkurat der og da, i nettopp DET øyeblikket, da er det ingen som er bedre enn akkurat deg. Da er det ikke noe sted i verden som er bedre å være.

(Uff, selv ikke Ari Behn kunne skrevet noe mer sødmefylt...:razz)