Kunne ikke vært mere enig med deg Mikko!!

Hadde en diskusjon om mye av det samme i heisen i dag! Vi driver med dette forde det gir oss en indre glede!!Noen folk er du bedre en og andre folk er bedre en deg,men det viktige i det fulle og det hele er at man har gleden av det man gjør og på den måten utvikler man seg også! Om det blåser spiker og er hardt eller om det er pudder på fjellet er i bunn og grunn likegyldig..jeg drar ikke på fjellet i all slags vær forde jeg må,men forde jeg digger dette livet!

At man skal sette tvil til gutta sine ferdigheter blir så ekstremt feil! Er ikke mange i verden som kan kjøre like kontrolert ned en fjellside og så droppe ut en 40m klippe med en strøken frontflipp for så å kjøre videre som om ikke noe skulle ha skjedd!!

Ikke mange som gjør det etter han og som Mikko sier ting ser mindre ut på film det som ser bratt og ekstremt ut på film er gjerne enda brattere og mere ekstremt en hva det ser ut som!

Dra på fjellet kos dere og gjør det dere liker ikke sett tvil til hvor gode folk der! De man ser i film og blader har gjort seg fortjent og om du har fokus på de rette tink og trives på fjellet kanskje det er din tur en dag! Hvem vet!!