At de er for smale tror jeg vi kan lukebort med en gang..Har smale føtter og tror ikke det er noe problem..Ikke noe press på yttersiden av skoen.. Som jeg skrev så strammer jeg nesten ikke de fremste spennene og jeg løsner allt når jeg kommer til heisen. Er veldig skeptisk til å blokke ut støvlene da jeg alltid har slitt med at støvlene blir for brede og etter min mening trenger støvlene 10-20 dager med kjøring før de er innkjørte. Ergo jeg vil ikke gjøre noe sånnt før etter ca 10 dager til på ski.

At de presser er jo ikke til å komme vekk i fra det gjør alle nye støvler som er passe. Jeg har gått ned 1 str iforhold til hva jeg har hatt tidligere før denne sesongen for å få en mere presis støvel som sitter godt på foten,men det er ikke noe ubekvem pressing og begge støvlene sitter like godt derfor jeg ikke helt skjønner hvorfor den ene foten skal dovne og ikke begge. OG det er jo litt spesielt at det bare er på ett sted. Men skal kjenne litt mere etter i morgen. Så lenge jeg ikke tar på foten nå kjenner jeg ikke noe,men når jeg trår på den/tar på den kjenner jeg litt den doven feelingen med prikking under og i ytterkant..nesten sånn som når man har vært veldig kald og får varmen tilbake i henda...Får prøve noen dager til å kjenne etter litt så blir det nok bra.

Vil ha en tight og presis støvel da jeg kjører 80% freeride og 20% park.

Takk for tips så langt så får dere fortsette å gi meg en diagnose! laugh

Takker for svar!