Har du prøvd BD factor? Jeg er selv ganske bred i foten og prøvde denne nå nylig. Jeg syntes at det var en rimelig så smal sko. Nå var det særlig i hælen den klemte til, noe så j.... og. Men siden jeg er bred i forfoten (plattfot) og ganske så smal i ankelen så var jo det litt rart. Ikke det at den var romslig foran, forøvrig. Har også prøvd Salomon ghost og den synes jeg var psaselig foran, men litt for bred i ankelen. Tror forøvrig at det vil være en god sko for folk som har en ganske normal fot. Er selv på jakt etter en randonnèstøvel av det stivere slaget. Innehar i dag en Scarpa spirit 4, men den er for trang fremme, men alt for romslig i hælen. Så romslig at jeg får gnagsår i hælen når jeg går pga. at foten går opp og ned inne i skoen. Og den er ikke for stor i henhold til lengde. Så det var nok ikke skoen for meg. Forøvrig synes jeg at den blir for puslete for litt hardere kjøring. Litt mer av enn "gå" sko enn "kjøre" sko. Er selv nysgjerrig på Dynafit Zzeus, men har ikke fått prøvd den ennå. Men det høres nå ut som en god sko i alle fall. Når jeg nå allikevel rabler i vei her kan jeg jo nevne at jeg har prøvd en sånn Full Tilt sko og. Rare greier. Rimelig smal, med en eller annen merkelig kul som presset opp i fotbladet. I skaftet hadde jeg vel 4-5cm med luft mellom legg og sko, og da dro jeg til spenner og strap det jeg våget uten å ødelegge hele greia.