Sitat Spøkemann:Det er straffen for at du kjøper ski på nettet. Støtt de norske butikkene, VPG for eksempel selger disse skiene for et par hundringser mer enn Sport Conrad, men da får du følgende på kjøpet:-Hjelp med montering-Rpd og tips til hvor du skal montere av eksperter-Garanti og reklamasjonsrett som lar seg ordne på kort tid-Du støtter norske butikker og importører som du er avhengig av
- SC monterer bindingene akkurat der du vil ha dem uten tillegg i prisen (i motsetning til veldig mange norske butikker)- SC har "eksperter" på alle de ulike utstyrsfeltene (jfr. div. diskusjoner her på forumet om kvaliteten på "ekspertene" i norske butikker- Reklamerte på et par bindinger kjøpt hos SC og hadde nye på døra 9 dager etter at jeg sendte dem. Reklamerte på et par støvler kjøpt hos Oslo Sportslager, da jeg etterlyste dem etter 6 uker stod de fortsatt på bakrommet der uten at det var gjort noe som helst med dem.- Er vi avhengig av butikker/importører som beregner 150 % avanse på utstyr og prioriterer å pushe pakkeløsninger og ellers opererer med stusselig utvalg så betakker jeg meg. Jesting Sport i Oslo er et hederlig unntak, sjekk prisene der så ser du i hvor stor grad majoriteten av norske butikker flår sine lojale kunder.