Tenkte at det ville komme et par reaksjoner på den alternative løsningen angående hvem som monterer. Som den halvfattige skiglade studenten jeg er så må jeg iallefall få lov til å si at jeg ikke har noen skrupler med å bestille billigere skiutsyr av fra utlandet.

Men det som det ble litt diskusjon om var jo om det ble "moralsk" riktig å flytte ansvaret over på den lokale sjappa isteden for å få dem montert på sport-conrad.Skiene og bindingen blir kjøpt i utlandet uansett, ferdig med det, så det salget har den lokale sjappa mistet uansett, men om de vil ta en 2-3 hundre kroner for montering så er det helt greit for meg iallefall. Og det er jo penger rett i boksen. Og med litt service her så kommer jeg selvfølgelig tilbake for å preppe skia senere også, noe som er en grei sekundær inntektskilde for mange sportsbutikker.

Men hovedgrunnen til spørsmålet mitt første gang var jo grunnet i at jeg rett og slett har fått inntrykk av at det er mange som har fått feilmonterte bindinger fra sport.conrad. Kan hende jeg tar feil? Når jeg da vet at nærmeste Platou sjappe har et ekstremt godt rykte på seg angående nettopp dette, så var det rett og slett fordi at jeg stoler mer på dem enn jeg gjør på sport-conrad.Om de vil føle seg snytt for et eventuelt salg, får nesten være opp til dem.Det er jo også opp til dem om dem vil ta oppdraget i det hele tatt.

Kanskje mange som er totalt uenige med meg her, men slik er iallefall ståa for meg per dagsdato:grin