Som en motvekt til alle som må ha de hotteste barneskia så kjøpte jeg for noen uker siden noe brukte rossignol-greier på Smartclub til dattera mi på 2,5 år. 299,- inkl. bindinger. Ser ikke superkule ut og sålen så ikke akkurat pent brukt ut, men de funker helt sikkert fett som faen. Hvis hun ikke vil bruke dem fordi fargen er feil så får hun sitte og se på i stedet. Jeg skal ikke moralisere her altså, jeg skjønner veldig godt at det er kult med kule barneski også, men jeg tipper utstyrshysteriet kommer tidsnok.
Sønnen min som er 6 fikk twintip i fjor (K2 etellerannet). Kjøpte nye slalåmstøvler til ham i går, og jeg syns nok det var artigere med nye støvler enn han selv syns, så jeg er ikke noe bedre sjæl da :wink
Forøvrig utrolig hvor kult det er å kjøre på ski med unga. Var på Stryn i sommer med poden og kjørte både korte baksida og "speedski". Veit ikke hvem av oss som var mest happy jeg :grin Det å være ute på tur sammen er ordentlig lykke. Bare det kommer litt kuldegrader nå så er vi igang igjen. Jippi!