HeiDatteren (mikromy) min er 4 og fikk sine første slalomski for 2 år siden. Så først på Head/frost serien til G-sport, men hun ville ikke ha de pga lilla farge. Vi endte opp med K2 Love Bug, rosa med prinsesser på. En innertier.Nå ønsker hun seg twintip og selv om skiene hun har strengt tatt holder en sesong til har far vært og tittet litt på junior/barneski modeller av ulike fabrikanter. Det ser ut til at de fleste merkene har tøffe "freeride" modeller for barn lik voksenskiene, men jeg finner ikke korte nok lengder, Tror ikke disse skiene er rettet mot de aller minste, men mener jeg så noen korte Dynastar Legend barneski i fjor.

Av støvler kjøpte vi de minste Lange støvlene som var å få tak i. Lyseblå racing farge 17MP. Litt store, men det ble ikke mye skikjøring første året. Funket greit med en raggsokk i. I fjor passet støvlene bra med bare en Ullvang sokk. Skallet er større enn innerstøvlen og jeg har blokket denne litt og i år har hun støvlene på 3 sesong og de passer perfekt, med mindre hun vokser ut av dem i løpet av vinteren.