Har vel ikke gitt noen tilbakemelding om hva slags ski det ble på meg og alt det der. Men her kommer en liten rapport:

har fått prøvd skiene i under en 3dagershelg i Åre nå. Sessongåpninga i Oppdal ble på noen andre ski. De hadde "ski, test og fest" helg i Åre i helga med åpent i bakken 24 timer i døgnet. Litt hardt og isete i noen partier og litt oppkjørt, men ellers bare pur glede med å kjøre. Kvelds/nattkjøring fredag i 7-9 minus, kjøring i -18 til -14 og knallsol på lørdag (-5 i sola?) og kjøring i flatt lys og litt snøfall på søndag i litt mildere vær rundt 5-7 grader og vind. Oooooweeee!

Skiene ble et par Bandit B78 med målene 116 ? 78 ? 105 svingradie 16 på 174cm og med vekt på 3,2kg. Lette ski som er lekne å jobbe med:) og på dem en marker m 12 free binding. Selv er jeg 178cm lang og veier 68kg og har en ganske sterk fysikk. Kjører med en Atomic B90W sko.

Er ikke noen særlig øvet skikjører ennå, da jeg siden jeg var lita har kjørt snowboard. På brett kjører jeg med et litt kort brett for min lengde, med mye "pop" og innsving. Jeg kikket etter litt samme egenskaper for ski. Leken kjøring.

Etter denne helga med tre dager kjøring vil jeg si at jeg er kjempefornøyd. Skia er lette å jobbe med, føles kvikke og samtidig stabile. Det var mye isete og også iskuler i bakken. Fikk ikke prøvd skiene utenfor løypa, så er litt spent på det... Håper kanskje det blir en oppdalstur til igjen før jul og at det ligger noe fin snø og venter på meg der:)

...jeg er i allefall foreløpig kjempefornøyd!