Mange gode synspunkter her, men synes dette ble til en ganske tullete diskusjon.

Jeg driter vell nå en lang i hvor langt ned på stumpen enkelte klarer å trekke buksa, om noen synes det er best å ha halstørklet rundt armen osv.

Det samme gjelder for bredde på ski.

Trives du på 70, 90, 110 eller 130mm? ett fett og samme det. Det viktigste er vell at den som står på skia trives.

Har i noen år hatt Stormrider DP PRO, som favorittski. En panservogn med allround-egenskaper.Savnet litt bedre pudderegenskaper + baktupp. Valget falt på Line 130, og jeg har ikke angret en eneste dag på det kjøpet.

Som LarsThomas skriver tidligere I forumet, får du en surfefølelse (på 10-15cm) som bare er helt fantastisk på slike ski.

Regner meg selv som midt på treet når det gjelder skiferdigheter, men det viktigste for meg - er og vill alltid være å ha det gøy på ski.

Med mine 40 ? 50 dager på ski I løpet av året, får jeg prøvd meg på litt forskjellige underlag(utenfor traseen) Er muligheten for løssnøkjøring der, så er det frem med Line-skia. Ble det ?skivebom? så ja,ja? jammen taklet ikke skia det underlaget også?

Selvfølgelig føler du deg som en tosk på isete undelag I bakken, på slike ski. Det blir som å kante et strykebrett. Men du verden så moro det er når det ligger noen cm med urørt.

Prøv!!!