Sitat Skimisjonen:Når eg les nokre av innlegga her får eg ein følelese av nokon sit inne og ikkje får vere med ut å leike. Nature ¨Mess skriv at det handlar garantert om å bli sett. Selfølgeleg handlar det blant anna om å bli sett, det er vel difor nokon legg ut bilde av seg sjølv på nettet i eit badekar i lag med kompisane sin:twistedVi mennesker er vel slik skapt at vi vil prøve noko nytt. Teste-utvikle-erfare-dele erfaringane med andre.Heldigvis, ellers har vi vel køyrd rundt med Trysil Knut sitt utstyr alle mann.Eg forslår at før fleire skriv fleire inlegg ang fatski les artillelen ti Åka Skidor sin test av det dei kallar framdtidas laussnøski.Morten Pettersson som er redaktør ein svært erfaren skitestar, har hatt ansvar for Å.K sine skitestar i mange år.Han skriv blant anna om Völkl Kuro :Kansje den beste skia han har køyrd på. Han skriv vidare at du får fleire og beire laussnøskidagar med slike ski osvDet rekk med 10cm nysnø for å få laussnøfølelsen.http://www.akaskidor.se/skidtest/2009/rocker/article344974.ecehttp://www.akaskidor.se/skidtest/2009/rocker/article345371.eceDet ser ut som vi har mykje skiglede å sjå fram tillEg gler meg som ein unge til å prøve Kuro til vinteren.
Må vi alltid bli så aggresive selv om noen har andre meninger da
?
Jeg synes det virker som om det hovedpoenget endel her har prøvd å komme frem til er at ganske mange velger de breieste skiene uten å ha gjort et bevisst valg.
Erfarne skitestere kan mene akkurat hva de vil om en skis fortreffelige pudderegenskaper og den vil likevel være et dårlig valg for de fleste av oss ettersom vi tilbringer store deler av vinteren på føreforhold som ikke får frem den skiens kvaliteter
Sagt på en annen måte; Hvor mange er det egentlig som prøvekjører flere ski og tenker grundig igjennom hva de skal bruke skiene til før de går til innkjøp av dem?
Ok, har du ulike ski for alle forhold så kan man velge ski med ekstreme kvaliteter, men det tror jeg gjelder de aller færreste.
Og som andre har nevnt tidligere, man ser nok av folk som cruiser nedover preparerte løyper med superfeite ski med rocker, og da mener ihvertfall jeg at man ikke har gjort et selvstendig valg basert på ditt bruksområde.