Hvis en skal gå i innkjøp av ett par ski, er det heilt klart ikkje noke trix å kjøpe seg kuro eller lignande??? Forholda her i Norge er ikkje lagt til rette for det!
Men selfølgelig er det bedre å ha ei brei ski om det er pudder. Med heftige mål klare en fint å takle 5-10 cm løssnø, om ikkje bedre for og sleppe å røre det harde underlage som ein gjer med mindre mål. Og får dermed bedre skifølelse denne dagen. Men det eeeeeeer ikkje so ofte det er sanne forhold, og det er dermed bedre å velge ei ski med 100 mm på midten. Kjeme du borti skare med fatski so har du ikkje sjangs! Ellers som påskesnø osv. er det bedre med mindre mål vil eg sei. Muligens om du har en stor carving på skia, slik som ripen har, funker det ganske bra kan eg tenke meg. Har aldri prøvt lignande som han har. Men med hellbent f.eks er det klin umulig.
Grett nok å kjøpe seg ei skikkelig stor ski om du har fleire par, men er det mange innpå denne tråden som ville kjøpt seg ei slik ski om ein kun skulle ha kun EI ski?? Isofall trur eg neppe det er pga. ferdighetane, men meir for å ha det "feitaste" av alt.