Det er ikke til og komme fra at det er et utstyrs hysteri og det handler om og bli sett. Sånn er det på disco,på stranda og alle andre plasser det er hipt sånn er det bare, men for all del det bryr ikke meg.
Sier ikke dette gjelder alle fattiser,men det anntok jeg at dere skjønte.( Tydeligvis ikke)
Kan jo ta et eks fra meg selv, da jeg som nybegynner i golf skulle kjøpe meg et golfsett. Jeg kjøpte da et ganske så profft sett(som så litt kult ut også da).Ville jo ikke se ut som noen nybegynner.Kompisen min som hadde kjøpt et amtør sett(har faktisk kompiser,ikke så rent få heller)spillte dritten av meg hele tiden. Jeg hadde så liten framgang at jeg mista lysten (altså mestringsfølelse uteble).Helt til jeg fikk låne amtør sette til kompisen min en uke,da ble det fart på sakene igjen. Poenget mitt er at enkelte synes det er viktigere og ta seg bra ut,enn selve ski følelsen(og det er faktisk en god del der ute)sånn er det bare,og det bryr egenlig ikke meg.
Det at jeg står mye alene på ski er fordi at da har jeg di beste skidagene(kall det gjerne egoistisk)Og at jeg reiser mest i ukedager, da jeg jobber turnus.Komisene mine di fleste jobber i ukedager,vet ikke åssen det er med deres kompiser?
Ha en ellers flott dag og en fin vinter;)Ps Håper di med ultra fete pudderplanker får flere en 2 dager i pudder,det er jo litt ok og få brukt skia der di hører hjemme..