sa til meg selv at jeg ikke skulle svare på dette innlegget, men klarte det ikke gitt."Men det må jo være litt flaut og ha di råeste fattisene og nesten ikke klare og sette trykk på yttrskien svinger"Hæ!!!! ja det finnes de som ikke er kjempegode på ski som har bra utstyr. men bør de være flaue?? Er det sånn at man bør holde seg unna en ski som kan hjelpe deg i bli en bedre skikjører, fordi man ikke er god nok?"Jeg tror selv det er et substitutt for dårlige skiferdigheter hos mange!" hva i granskauen har det å si?? hvem bryr seg? kanskje det er for å at man har lyst til å bli bedre på ski. la oss i tillegg si at personen kjører med et par pontoon i bakken. jeg syns det er dritkult å kjøre på feite ski i bakken, uten at det gjør meg til en poser. "Mange tenker for seg sjølv at til breidare ski ein har, til tøffare er det!". kanskje det... iallefall så tenker du at han med de breie skia tror sikkert at han er supertøff, men det han ikke veit er at det er jeg med mine tua crossride 110(som forøvrig var en drøyt bra ski) som er tøffest i hele bakken. nå merker jeg at jeg er i det kritiske hjørnet i dag, men jeg sitter med en generell oppfatning at det er så mange som mener noe om andre. jeg velger de skiene jeg har lyst på, men bryr meg egentlig ikke om hva andre velger. jeg blir drit stoka når det kommer en kar med skinnsko og tua mega mx som kjører dritten av de fleste, og de finnes. derimot så blir det for meg litt smålig å si at det nærmest er juks å kjøre på feite ski. ser jo at det kan være greit å skylde på at en er bedre på ski fordi han har feite ski.Og til dere med det nyeste og beste utstyret: det er konge det, men ikke se ned på de med forrig-forrigfjors utstyr.æ glær mæ te vintern!!!!!!!!!!!!Drit nå for guds skyld i hva han andre har av utstyr, så kanskje du får en riktig fin dag på ski, og kanskje noen nye kompiser