altså? eg berre lure...ka ski folk kjøre på og ka som e bra, MÅ jo vere en helt subjektiv oppfatning.eg syns ski på rund 100 e konge! de funke helt sjef for meg! Og ja,eg kaster ofte eit misunnli blikk på de som står i heiskøen på sia av meg me det feitaste utsyret som er å få kjøpt på markedet,og tenke : Fy f... ahn der e sikkert helt rå på ski. men nesten like mange ganger treffer eg han igjen i bakken, og det viser seg at det ser ut som det e første gangen at personen i det heile tatt har ståått på ski( setter det litt på spissen)
etter å ha kjørt salmon exscreem i 4 år so va det helt RÅTT å komme over på k2 Seth! so ja eg skjønna veldi godt at folk surfa rubdt på hellbendt og kuro i pudder, FOR det e en deili følelse!
Men eg har ei oppfordring til alle som digge vere ute i snøen, og eg jobber hardt me meg sjøl på det!! DRIT EN LANG I ka ski folk kjøre på, men ha det fett. KLare ikkje en det, so ekje det kisen el dama me POONTON som har eit problem. DET E DU!!! Happy hunting folkens:grin