Boms Beanies, ny kolleksjon! What you think?
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
Hei! Jeg har nettopp lansert min første luekolleksjon Jeg kan med sikkerhet si at alt er veldig hjemmelaget, både når det gjelder luer, hjemmeside og bilder. Så derfor spør jeg, hva syns dere? Ble det greit? Kommer til å forbedre hjemmesiden littegrann, men er egentlig ganske fornøyd med designen.. http://bomsbeanies.no Hilsen Ingrid
|
|
|
 Hoi!!
|
Avhengig
|
Avhengig
Bra jobba! Syns det var bra utvalg av luer grei og enkel hjemmeside!! Behøver ikke noe mere avansert en som så!! Mye kule luer og stilig design så detta har jeg tro på!Gi gass!! 
|
|
|
 Bra!
|
Avhengig
|
Avhengig
Dette var bra, Ingrid! 
Kult med folk som gutser med egne prosjekter. Skikkelig skibums-look på beaniene i hvert fall. Jeg skulle gjerne gått for en, men ull i hodeplagg gjør meg sprø(ere). Klør for mye... :sad Uansett, keep up the good work! Dette bør funke! PS! Nå er vel ikke FriFlyt primært ment som flørtearena, men du er nå ei skikkelig søt jente også... :grin
|
|
|
 Yeah=)
|
Entusiast
|
Entusiast
De luene så supa chill ut!!!De var soo smoothe=) Bra jobba ass:cool
|
|
|
 Re: Boms Beanies, ny kolleksjon! What you think?
|
Medlem
|
Medlem
Luene såg jo bra ut! Kunne ikke sett at det var hjemmelaget. Eneste "kritikken" jeg kommer med er skriften på hjemmesiden. Menyteksten er litt kornete og irriterende. Og snøkrystallen bak Boms, måtte ta lage kineserøyne og dra fram skarpsynet for å se hva som sto der. Kanskje flytte snøkrystallen vedsidenav? Ellers; Imopnert 
|
|
|
 Toppers! :grin:
|
Ringrev
|
Ringrev
Spent på om det funka å lime inn smiley i overskriften.. Fete luer, og bra jobba. Synes siden varfin jeg, og du kommer nok til å få solgt luer. Jeg likte spesielt godt "HYTTE" Kanonbra melding å ha på lua!
|
|
|
|
|
|
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
tusen takk for positiv respons :)) Ja, enig der, logoen er ganske liten, ser bedre ut når den er større, men foreløpig er den egentlig der for at man skal kunne trykke på den og komme tilbake til forsiden.. Menyen er egentlig bilder, skal lagre de i bedre oppløsning, så blir de kanskje ikke så kornete. Fint med andre øyne, ikke så lett å se sånnt selv nås siden ble laget på en helg, men det kommer til å bli små forbedringer etterhvert  Og forresten, det er alltid lov å flørte 
|
|
|
 :P
|
Avhengig
|
Avhengig
Blir dette den nye tråden hvem kan flørte best og snakke fines om ingrid sine luer? :P Kombinasjonen bra luer og kjekk jente er vel aldri feil for FF sine brukere! :P
|
|
|
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
hahaha.. ekstrapoeng om dere joiner gruppa mi da :p Hva skal jeg si, min eneste markedsføringskanal..http://www.facebook.com/group.php?gid=40922109988 
|
|
|
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
Hytte er egentlig bare et eksempel på at jeg kan lage litt andre ting og, er med i hytteutvalget på skolen, derav hytte Hytte ruler!
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
Ah, det er jo den typen lue jeg har vært på jakt etter! Sweet! Men det var jo så mange kule. Valgets kval har vel sjelden passet bedre ...
|
|
|
 Hmmm
|
Avhengig
|
Avhengig
Sitat Ole-Kr:Blir dette den nye tråden hvem kan flørte best og snakke fines om ingrid sine luer? :PKombinasjonen bra luer og kjekk jente er vel aldri feil for FF sine brukere! :P Det hørtes ut som en utfordring, Ole-Kr! :grin Jeg skal da alltids være klar for å forsøke å være best både på å flørte med Ingrid, OG snakke pent om luene hennes. Ikke at det er vanskelig, for de er veldig bra...) :cool he he he Ah, det er godt flørte litt igjen! It's just been way too long! :grin
|
|
|
|
|
|
 hehe...
|
Avhengig
|
Avhengig
Er veldig enig m deg TB77..Har jo ikke noe bedre å gjøre hero m dagen en å sitte her,men hadde blitt for lett å utfordre deg på den posten der! :P hehehe Du skal få flørte din vei siden det er så lenge siden sist!! :P
|
|
|
 luer
|
Fersking
|
Fersking
Fine luer med artige navn:) Gress!
|
|
|
 Nice!
|
Fersking
|
Fersking
Fikk sykt lyst på ny lue no:grin
|
|
|
 Tar av meg hatten/lua
|
Fersking
|
Fersking
Knall bra luer. Her blir det bestilling!
|
|
|
 :)
|
Medlem
|
Medlem
Bra jobba, navnesøster ;)Huvene var skikkelig fine og designen på heimesida var også bra Favoritthuva mi måtte nok blitt ei av guttehuvene, men antar at navnet på huva ikkje spelar ei så altfor stor rolle :P
|
|
|
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
hehe, navna er ganske tilfeldig med tanke på kjønn ja Driver og får opp et bedre bestillignsskjema akkurat nå, så en time eller to så er det på plass!!
|
|
|
|
|
|
 nice & smooth
|
Fersking
|
Fersking
Hei til deg! Synes at luene dine ser voldsomt flotte ut, og et trent øye ser at dette er fremragende håndtværk.. Kombinert med flotte farger og det beste av allt, nemlig dusk så er dette virkelig noe alle ski-kids bør anskaffe seg  Droppa den flørte greia jeg, selv om jeg er en rev på det og.. :p
|
|
|
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
hehe, det her helt greit. Nå er bestillingsskjema oppe og går og på søndag skal vi ha en liten foto-shoot, så da blir det bilder i galleriet, så skal jeg få lagt ut flere fargeforslag etterhvert og 
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
|
|
|
 luer før jul
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
Har lagt ut en haug med luer som er ferdige, så om noen vil ha noe til jul er det bare å ta en titt http://bomsbeanies.no/ferdig.html
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
åssen bestiller man da? og er det innerfor (fleece) eller kun rene ullstrikka luer?
|
|
|
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
trykk på order øverst til venstre! Ingen fleece, kommer nok på deler av neste kolleksjon 
|
|
|
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
får se om jeg bestiller en da, tynt fleecelag på innsiden av lua hjelper jo veldig på komforten. =)
|
|
|
 Kommer! :D
|
Avhengig
|
Avhengig
Det kommer en syyyyyyyyyyyyyykt Grom lue snart med fleece Eller hva Ingrid? 
|
|
|
 Kommer! :D
|
Avhengig
|
Avhengig
Det kommer en syyyyyyyyyyyyyykt Grom lue snart med fleece Eller hva Ingrid? 
|
|
|
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
hahaha, lett Ole du får ønske deg den til jul 
|
|
|
 Fete
|
Fersking
|
Fersking
Luene var utrolig fete, det skal du ha:)
|
|
|
 gjør det ass!
|
Avhengig
|
Avhengig
Ønsker så hardt som bare det jeg! ;)Du har jo fått vite hvordan den skal være så det er bare å henge i for det blir lett en best selger!! 
|
|
|
|
|
|
 Fete luer
|
Fersking
|
Fersking
Kommer nok en bestilling fra meg snart:)
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
Hei Ingrid! Må si at jeg elsker luene dine! Hvordan lager man slike selv? Ble skikkelig inspirert til å prøve meg frem med hekling. 
|
|
|
|
|