Det går ikke å kåre en ski som er best!
Hvis det var slik, hvorfor kjører ikke alle rundt på den samme skien da?
Akkurat det samme som med biler det! Det er smak og behag!
Ha det gøy på ski! Ikke heng dere sånn opp i type ski osv!