Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Hvem selger Tune Ups for Giro Helmets?
#129034 06/01/2005 5:36 PM
More than words
OP Offline
More than words

Lurer bare på om noen har erfaringer, med disse?Hvem som forhandler dem i Norge, eventuellt nettbutikk.Synes det er litt kjipt å ha ting stuffa inn i øra.Og tror dette er alternativet, eller blir det for dårlig?

More than words
OP Offline
More than words

Prøvde å få igang en gammel diskusjon med samme spørsmål. Er det sånn at de fleste som selger Giro også selger Tune Ups?

More than words
OP Offline
More than words

det er bra. bra lyd. og genialt opplegg som gjør at du kan snakke i telefonen og høre på musikk samtidig. genialt.. bra kvalitet på lyden også. jeg vet at anton sport sykkeldelisk selger det, det var der jeg kjøpte de..

eneste minuset jeg har opplevd med TuneUps er at mikrofornen på Skullcandy linken er dritdårlig. man må snakke ganske høyt rett inn i mikrofonen.. ellers er det et dyrt, men absulutt-verdt-det-knall-kjøp!!!!!!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå