Vi i Røldal Skisenter ser og at det er køer , men man kan ikke ha en kappasitet som svelger de store innrykkene.

Vi prøver på best mulig måte å løse de problemene som oppstår for våres del og gjestene, da dette med heiskortkøene ble et problem ordnet vi med en mulighet som gjorde at det går an og kjøpe heiskort på Shell-stasjonen i Røldal og Shell-stasjonen i Ølen.

Dette med og bytte ut t-krokene på heis nr. 2 til talerken er fordi vi økte kappasiteten med 20 % . Dette pga. det er dobbelt så mange talerkener , og før så kjørte man stort sett en og en alikevel , men nå derimot blir alle tvinget til og kjøre en og en.Dvs. før så skulle men ikke sitte på med en som man ikke kjente.

Vil og minne på om at det er helt greit med meninger , MEN eg synest det blir litt feil når dere for det første ikke er voksene nok til og skrive deres eget navn engang og for det andre så må det vere litt saklig.

Med ønske om et hyggelig opphold i Røldal Skisenter.

OG , forslag til forbedringer mottas med stor takk, send en e-post til rskisent@online.no og du får svar på din henvendelse.