Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
"uforsvarligkjøring"
#12751 30/12/2009 12:04 AM
Fersking
OP Offline
Fersking

var på geilo idag men kan ikke si det var den beste dagen. forholdene var bra , men der som hoppene var var det alt for mange som bare kjørte og somlet mitt uti løypene foran hoppene. burde ikke hoppene vare i en egen løpye at de som jobber der hadde sett et gjære rundt elns. jeg holdt på og kjøre ned en unge idag var sikkert ikke mer en 8 år. jeg var på vei ned til hoppe så kom han rett foran meg, hadde ikke jeg bremset der hadde jeg hoppet og truffet han i ryggen. er mange voksne som gjør akuratt det samme

Re: "uforsvarligkjøring"
thomashog #12752 30/12/2009 12:12 AM
Medlem
Medlem

Er helt enig. Er mye av det på geilo, og jeg synes også storparken på geilo er litt rotete oppbygd. Har ikke noe imot geilo, men synes hemsedal er bere + at det er mindre folk som virrer rundt mellom hoppene og i overrenn/underren...

thomashog #12753 30/12/2009 2:24 PM
Entusiast
Entusiast

En annen ting... Ta f.eks. (ormen lange) i kongsberg skisenter. Paa toppen av henget ned mot flata til slalombua, der har folk en lei tendens til aa stoppe opp og paa det verste saa og si sperre nedfarten..... Og naar en omsider har lirket seg gjennom de som staar der er henget fyllt opp med nybegynnere som ligger stroedd utover.. Den eneste loypa som enn kan dra paa litt er "Eksperten"

Jeg og mine kamerater kommer til aa velge et annet skisted enn Kongsberg i mange tilfeller pga. trange loyper, lang heisko"... Jeg tror skisenteret er i ferd aa naerme seg smertegrensa paa heiskoen i helgene..... Skjoenner at en feks. ny 6 seters stolheis koster svaert mye penger. Selv saa hadde jeg en fin opplevelse i Norefjell i gaar, selv om jeg ogsaa der kom ut for noen som breia seg ut over i et enkelt tilfelle..... Oensker foroevrig alle brukere av Kongsberg skisenter en riktig fin vinter med mange positive opplevelser...

thomashog #12754 30/12/2009 11:18 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

var ikke så gale idag med folk som renner mitd ute i løypene og surrer fram forbi hoppene

.
thomashog #12755 13/01/2010 11:01 AM
Fersking
Fersking

Det der er utrolig irriterende. Jeg blir frustrert på foreldrene, for barna er som regel for små til å skjønne at de er i veien, så det er foreldrenes ansvar å passe på dem, og lære dem god bakke-etikette.

Verste er idioter som tryner på hoppene og blir liggende for å summe seg. Sykt farlig.

Folk må lære seg theory of mind..

thomashog #12756 13/01/2010 4:07 PM
Veteran
Veteran

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå