nå blir jo jeg sponsa av onkel sin sportsbutikk og der er det bare østeriske/tyske merker... 10hi.... var i st. anton og så en PERFEKT ski... Kneissel krystal.... Hvit allround ski og binding med swarovski krystaller.... *drømmer*
Hadde jeg fått velge fritt ville jeg hatt völkl mantra som drapåski og scratch BC eller noe lignende for hopping.. Bare man kunne hatt økonomien til det så..
Blizzard Titan Pro står øverst på ønskelista mi nå som mine trofaste gamle Explosive snart ligger for døden. Eventuelt Rossignol Squad 91 hvis det går an å få kjøpt et par uten å måtte selge en nyre.
Kjøpte meg Atomig Big Daddy i fjor, og er storfornøyd så det blir nok ikke noen ny freerideski til neste år. Kan forøvrig anbefales på det sterkeste. Fantastisk i løssnøen på fjellet og fungerer overraskende bra til å kjøre i preppa bakke med så lenge det ikke er stålis. Etter et par helger droppa jeg å ta med flere par i bakken. Allikevel blir det nok kjøpt inn nye ski til neste år, da går det nok mot Atomic SX11 eller GS11 (får rabatt på Atomic